Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Standkachel uitlaat golf 3

egberttheone PPO Newbie
Ik heb sins een jaar een standkacheltje(water verwarmer) ingebouwt in me golf 3 TDI, nu heb ik hier een orginele uitlaat bijgekocht dat bestaat uit 2 slangklemmen, dempertje en een 1,5 meter flexible rvs buis. Ik had het in eerste instantie in mijn rechter wielkast gemonteerd maar dit bleek niet goed genoeg, de aandrijf stang loopt er soms tegen aan. Ook heb ik soms last van stank in de auto. Ik heb de uitlaat er weer onder weg gesloopt. Nu is mij vraag hoe hebben jullie dit opgelost? Ik ben zelf een beetje radeloos omdat de maximale afstand ook maar 1,5 meter bedraagt volgens de gebruiks aanwijzing. :roll:

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2006
    Egbert,

Kijk eens op http://www.standkachels.com/ er staat daar een grote hoeveelheid informatie. Heb je toch nog vragen, stuur dan een e-mailtje, en je krijgt net zoals ik een goed antwoord.

Groet,
    ingmar
Sign In or Register to comment.