Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

injector reiniger

ik wil wel eens mijn brandstof systeem reinigen.

Nu zit ik een beetje te neuzen op internet en daar verteld men dat het gewoon  kerosine is voor 90 procent en dat word bij de blokker verkocht als lampen olie.

en dat kost 2 euro de liter

Ik zoek eigenlijk niets in om in de tank te gooien maar gewoon de aanvoer en afvoer loskoppelen en dan het injectie systeem doorspoelen en niet de tank

wat is wijsheid

Mijn vader gebruikte in de juliana tijd altijd als hij een brandstoffilter vervangde goot hij dat altijd vol met petroleum.

Maar ja hij reed altijd met een trekstarter, en had smorgens altijd tijd 2 minuten voor te gloeien om zijn gedachte eens te ordenen.

Na dat hij trouw iedere morgen de olie had gecontroleerd, en het koelwater.

Mijn vader keek ook ieder morgen onder de auto om te kijken of er ergens een plasje lag

En toen de mobile ijskastformaat mobile telefoons op de markt kwamen wou hij die niet.

Hij zei altijd ik ben zo belangrijk dat ik niet iedere seconde van de dag gestoord mag worden.

Ze bellen maar naar ons moeder en dan bel ik wel terug.

Mijn vader vond 90 al hard genoeg en als ze dan voor bij gevlogen kwamen zei mijn vader altijd.

Kijk menneke die hebben ze vandaag nog niet verdient

En die plannen niet en die rijden altijd te laat weg.

Hij zei ook altijd de tijd die je werkt voor 7 uur s morgen halen ze je niet meer in

Peerke

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Total Diecyl plus is wat ik gebruik. Werkt prima. Verkrijgbaarheid is niet zo simpel.
  • ok

is dat alleen voor het brandstofsysteem en niet voor de tank

Peerke
  • wodanwodan Super Moderator
    Is om gans het injectiesysteem te reinigen, niet om vuil uit een tank te halen, dat doe je manueel.
Sign In or Register to comment.