Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

mercedes 200 d

Heren ik doe mijn 200 d aan de kant. 
De carrosorie wordt minder en heb besloten een mazda citd aan te schaven.
Is er bij het forum nog belang voor een 200 d uit 1986.
er is in de afgelopen tijd al veel aangebeurt te veel om op te noemen en er moet nog steeds wat aangebeuren.
vraag prijs is 800 euro keuring tot ockt 2018.
het is een orgineele 5 bak
5 zitter
trekhaak
cruise control maardie werkt niet heb wel 2 units er bij.
hoor het wel,

Mvg aurelius

Comments

• de enige die je blij maakt met zo een auto is iemand uit Duitsland en of Belgie

In Nederland is dat een moeilijke auto

Het is natuurlijk jouw eigen keus maar als je op ebay.de gaat kijken dan zul je zien dat mercedes onderdelen en plaatwerk delen spot goed koop zijn.

Kijk ook maar een wat mazda delen kosten, ik denk dat je gaat schrikken

Als je citd gaat rijden wil dat ook zeggen dat je stopt met olie rijden.

Peerke
  • Het plaat werk is dan wel goedkoop maar het mot er ook op.
    en heb de afgelopen jaren jaren al behoorlijk wat verspijkerd.
    mazda onderdelen zijn inderdaad duurder dan een Mercedes 
    maar zijn zeer onderhouds- vriendelijk.
    Stopen dat weet ik nog niet volgens mij is een 2 tank systeem nog steeds mogelijk.
    maar dat is voor later.
    eerst moet hij nog grote beurt en apk over een paar maanden nog es kijken.
    zo als gewoonlijk is het totaal plaatje,

• Als je hulp nodig hebt laat maar horen ik heb ergens nog wel een ronde tank liggen die op de plaats komt van het reserve wiel.

Ik heb vroeger met een w123 met een 2 tank systeem gereden nu rijd ik met een w124 met een een tank systeem.

Ik wil nooit meer een 2 tank systeem 

Peerke
  • thanxs Peerke

Ik snap dat een 2 systeem omslachtig is maar je kunt met die nieuwe motors niet anders.
    het is alles of niks.

Aurelius
  • Daar voor blijf ik altijd een oude mercedes dieseltje rijden eentje die je gewoon vol kunt gooien, en rijden.

Mijn vader wou eens keer iets goed koper rijden als diesel aan de pomp in de jaren dus hij kocht een auto op lpg 

Tja in de jaren 70 was dat met de draaiknop, nou die auto heeft hij maar een paar weken gehad.

Want das was een auto die stroom nodig had wel 10000 volt en dat vond hij eng en toen hij een keer een back fire kreeg een soort explosie.

Begreep hij niet dat de overheid dat zo iets meteen niet verbood .

Toen  heeft hij de auto laten staan en meteen weer een diesel gekocht.

Een peugeot 504 met een  trekstarter niet het model 2 wat je moest starten met een sleutel.

Dat vond hij maar nieuwerwetse rotzooi

En vond het niet meer erg om die 35 cent juliana centjes te betalen per liter voor een litertje blanke diesel.

rode koste toen maar 19 centjes

Hoe ouder ik word hoe meer ik op mijn vader lijk en nog ,meer wil kijken 

Peerke
Sign In or Register to comment.