Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

goei adress

Ik heb 4 verstuivers laten reviseren bij Bosmans te Bergeijk

Echt brabants bedrijf waar de baas nog mee werkt.

Je kunt er naar toe sturen en dan sturen ze hem daarna weer terug.

Hebben er echt verstand van ook van alternatieve brandstoffen

En de prijzen vooroorlogs.

Peerke

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Goede tip.
  • Hebben ook verstand  van  euro 6 motoren en ze hebben zelfs een klant die water injectie heeft.

Kijk daar worden nou die naive jongens en meisjes uit den haag nu helemaal ziek van.

En wat denken jullie dat straks de water maatschapijen  olie maatschappijnen gedeeltelijk zouden gaan vervangen.

Wat zeg ik nu 

Nu moet iedereen natuurlijk oppassen straks gaan ze nog accijns heffen op water.

Maar gelukkig hebben wij in de provincie onze eigen waterput dus van mij doen ze maar.

Misschien gaan ze dat dan ook verbieden, maar ik heb de mijne nooit aangevraagd of gemeld.

Hoe minder je aan de overheid verteld of vraagt hoe minder hoofdpijn je krijgt

En voor degene die in de grote stad wonen zijn er altijd nog grachten en vijvers.

Peerke
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    ben er ook klant....
    @ peerke....hadden we bak koffie samen kunnen doen
  • he erick das leuk

dat gaan we doen 

vraag maar aan de web master mijn email adress

Want ik als jij in het zuiden zit  dan heb ik wat voor je.

Peerke
  • ben ook nog op zoek naar een hal van 200 vierkante meter in het zuiden van brabant 3.5 m hoog 

dus als jullie iets weten

Ik weet het ik ben een oude man die uit zijn schuurtje achter zijn huis is ontgroeid

Niet te duur want kan ik geen mercedesjes meer kopen.

Peerke

• ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    ik kan op de fiets naar Bosman....dan weet je waar ik zit.
  • kunnen we een keertje afspreken

Peerke
  • ik heb alles van de week gemonteerd.

Men had er zonder meer kosten branderplaatjes en retourlek leidingen en een eindstopje bij gevoegd.

En met nieuwe gloeiers was hij weer net een jonge hond

Peerke
Sign In or Register to comment.