Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wederom rekeningrijden

udoudo Super Moderator
Jawel, de diverse clubs zien weer een kans(je) en gaan er vol tegenaan.
Aldaar noemt men vooral die vermaledijde CO2 als graadmeter voor de belasting.
Zouden wij als duurbetaalde niet-dino rijders daar dus geen voordeliger tarief moeten krijgen?
Immers: `onze` CO2 is veeeeel verser dan die zwaar belegen dino-CO2 en wordt voor een volgende ronde weer in PPO omgezet.
En daarmee is de cirkel rond.

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    De km is het ideaal instrument om de auto als melkkoe verder te misbruiken en van het gedrag van alle verplaatsende burgers in kaart te brengen. Controle en uitpersen, daar gaat het om.
  • tja de jongens en meisjes in den haag zijn lief doch zeer naief

ik denk dat ik daar weinig last van zal hebben want ik rijd toch bijna alleen door het  brabantse platteland.

En als ze de km standen gaan berekenen met de apk km standen dan heb ik nog wel een heeeeele goede truuk uit de aude mercedes doos

Als we onze meeting hebben zal ik dat wel even in jullie oren fluisteren; niet hier/

We moeten die lieve doch zeer naieve  jongen en meisjes uit den haag toch niet al te boeren wijs maken

Peerke
Sign In or Register to comment.