Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

witte rook

we hebben een mercedes vito  w638 rijden en er komt een hele gekke geur uit de auto

Een een soort mist door de kachel openingen. als ik de aanjager aanzet

Wat zou dat kunnen zij de auto verliest geen zoals ik dat kan zien koelvloeistof

Ik heb de kachel radiator gevonden en volgens mij lekt hij daar niet.

Hoe kan ik de kachelradiator vervangen van die auto. bij een w123 is dat zo gefixt  maar niet met zo een mercedes na de w124

Peerke

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Klinkt niet goed. Demonteren en inspecteren en afpersen is de boodschap.
  • Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.

Ik heb gegoogeld en daar sprak iemand over dat er water ingelopen was in de lucht inlaat van de kachel.

Het had deze week natuurlijk flink geregend.

Dus ik de motorkap open gemaakt en ja wel hoor er lag zelfs een plasje water aan het begin van het luchtkanaal dat naar de kachel loopt.

Dat zuiver gemaakt toe zag ik 2 dingen eerst een stickertje in de lucht kanaal kanaal dat je er geen slang met water in mocht steken. en ik zag dat het afsluit rubber los zat wat dat kanaal dicht houwt.

Ik moest weer met mijn hoofd schudden over welke vol idioot zo iets stoms kan bedenken,bij een 123 of 124  is veel beter uitgedacht.

Bij een 460 zit gewoon aan de onderkant van die lucht inlaat een klein gaatje waar het water uitloopt hoe simpel kan het zijn

Dus een geurboompje gekocht voor 90 cent bij den action voor de geur, en net zo lang gereden tot de geur enige mate weg was.

Peerke
Sign In or Register to comment.