Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

VW Polo SDI WT2 en elsbett

jaques PPO Burner
edited February 2007 in Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
Heren,

Ik ben in bezit van een vw polo bouwjaar 2004 SDI 1.9.
Persoonlijk had ik de wt2 van de heer Janssen al ingebouw en tot volle tevredenheid. Echter de wt2 stond continu aan en ik wilde eigenlijk het zekere voor het onzekere. Contact gezocht met PPo Systems te Wezep voor het laten inbouwen van een WW in mijn auto. Ik ben zelf echt niet onhandig of iets dergelijks, maar omdat dit gaat om een auto van nog net geen 2 jaar oud wilde ik dit professioneel en goed laten gebeuren.

Er is een bestelling gedaan voor het inbouwen van 1x WW a 1kw
In het begin is er iets mis gegaan bij een toeleverancier (dus niet PPO Systems of Elsbett) waardoor het 2 weken langer duurde voordat de WW binnen was. Gelijk een afspraak gemaakt voor het inbouwen ervan.

Mijn auto afgeleverd te plaatste en 1 uurtje later eens wezen kijken puur uit belangstelling. Volledige uitleg gekregen tot in de puntjes toe.
Men was ook nog bezig met het ombouwen van een Mercedes bus naar een 2 tank systeem en dat zag er ook zeer goed uit. Mijn auto stond inmiddels op de brug en verschillende slangen waren al aangesloten.
Aan het einde een proef ritje gemaakt en de wt2 ging gelijk al uit. Perfecte temperatuur was dus bereikt a 75 > graden.Vandaag was het 29graden hier en na een rit van 2 uur op de snelweg is de wt2 totaal niet aan geweest. De brandstof werd dus alleent door de ww opgewarmd.

Al met al mijn ervaring met PPO Systems Wezep (onderdeel Elsbett) zijn zeer goed tot professioneel. Mocht ik nog vragen hebben of andere zaken wilde weten kon ik terecht bij hen. Wel werd er ook bij gezegd dat men dit forum dus ook af een toe leest en dat men soms werkelijk krom ligt van het lachen omtrend sommige personen die denken het allemaal beter te weten. Bijvoorbeeld isolatie van onderdelen??? En ik denk dat mijn bij elsbett en PPo Systems Wezep het toch wel iets beter weten dan ons aangezien de monteur van mijn auto die de ww heeft geplaatst al meer dan 20 jaar in het vak zit. Mijn auto is niks geisoleerd en is ruim boven de 75 graden.

De kosten van het Geheel:
WW 80 euro
Meerdere slangen Klemmen tape enzz...30 euro
Montage kosten 90 euro ( 2,5 uur werk)

Dan is het ook in 1x goed en perfect opgeleverd werkend!

Doe uw voordeel ermee.

Groeten,

Jaques

Comments

• EdEd PPO Burner
    edited July 2006
    Mooi!

En wat kostte dit grapje?

Ed :idea:
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    200 euro toch ?

Mooie prijs !!

:arrow:
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2006
    Jacques: Ik heb wat foto's geplaatst van die Mercedes ombouw op de site van Elsbett onder "Actueel". Er werd (ook hier) gevraagd om meer beeldmateriaal, vandaar. Ik heb ze aanklikbaar gemaakt, zodat ze vergroot kunnen worden.
  • edited January 2007
    DELETED
  • mennomenno Webmaster
    edited February 2007
    Beetje jammer dat je een half jaar na plaatsing van het laatste bericht zo reageerd, maar goed, jouw feestje...
  • edited February 2007
    DELETED
  • edited February 2007
    DELETED
  • edited February 2007
    DELETED
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2007
    Ik geloof dat we deze monoloog wel kunnen afsluiten.
This discussion has been closed.