Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)
Om even het overzicht te houden ontvang ik hier graag de foutmeldingen. Wat ik zelf oppik her en der op het forum zet ik hier heen, anders raken we het overzicht kwijt :-)
Comments
[QUOTE=easy rider;66269]Ik lees dat er updates gedaan zijn. Forum draait weer lekker.
Volgens mij heeft Menno nu ook een Adblocker script ge
Sinds een paar dagen werkt mijn 'new posts' niet meer?
Ben wel ingelogd :).
PS op de forum (voor-) bladzijde kan ik wel zien (in blauw) wat ik nog niet gelezen heb.
Herman
Douwe.
succes,
Douwe
Dit zie ik ook.
Ik moet met ctrl-f5 verversen om e.e.a. wel te zien.
Douwe.
Mijn post van dagen geleden staat hier boven van 2 min geleden.
En alle posts van anderen is weg??
Heb opnieuw ingelogd (nieuw cookie). Geen nieuwe posts.
Ook op 'New Posts' geen nieuwe posts.
Als ik op de laatste 24 uur klik dan kijg ik ze wel :)
PS nu de post klaar is staat alles er weer ???
Herman
(klopt niet denk ik)
Ik selecteer er dan een hoop en kies 'markeren als gelezen'.
Ik krijg dan:
Your submission could not be processed because the token has expired.
Please push the back button and reload the previous window.
(help!!)
Uitloggen, cookies wissen, opnieuw inloggen, geen oplossing.
Ik ga nu alles markeren als gelezen en kijken wat dat geeft.
Edit: Dit geeft Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Dus even uitgelogd, buffer firefox geledigd, opnieuw ingelogd en nu lijk 'new posts' terug te werken...
is weg. Ergens een buffer probleem dunkt me.
Edit: Als ik nu dat ik dit bericht geplaatst heb, het bericht hierboven wil aanpassen, staat alles er wel...
Ik vind al dagen geen nieuwe posts, terwijl ze er wel zijn?
Herman
of desof dit bericht site geblokeert ik weet zelfs niet of dit bericht door komt.
de joekte aurelius
Herman
vernieuwen van pagina's levert soms nieuwe posts op.
in/uit logen verandert dat niet.
problemen zijn er nog steeds, verschillende pc's same browser IE
want na mijn firefox buffer volledig geleegd te hebben, heb ik geen probleem meer.
want na mijn firefox buffer volledig geleegd te hebben, heb ik geen probleem meer.
Hier getest, klopt.
Even later probleem weer terug.
Google maar es even op Vbulletin "line break problem".
Ik ben er voorlopig helemaal klaar mee, er zitten regelmatig 4 javascript errors in het edit venster, er is ook iets loos met de codes die in de browser cash gezet worden, als ik de cash leeg dan kan ik ineens wel zinnen typen met lege regels er tussen? Ik kom pas weer terug als alle problemen hier helemaal zijn opgelost. tot laterz gasten.
Tekstverwerker berichten:
Geavanceerde tekstverwerker - WYSIWYG
Basale tekstverwerker - Een simpel tekstveld
Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden
Voor het opstellen van forumberichten of berichten aan andere leden zijn er drie soorten tekstverwerkers. De simpelste is een gewoon tekstvak; de meest geavanceerde is een volledige WYSIWYG-tekstverwerker, waarmee je tekst kunt opmaken. De lay-out krijg je meteen op je scherm te zien.
Afhankelijk van de mogelijkheden van je webbrowser kan het zijn dat je niet van al deze opties gebruik kunt maken. Als er zich tijdens het versturen van berichten problemen voordoen, probeer dan een ander type tekstverwerker te gebruiken.
Ik gebruik deze: Standaard tekstverwerker - Extra opmaakmogelijkheden
en heb daar nooit problemen mee gehad qua lege lijnen...
Succes met de reparatie, goede 21e december, kerstdagen en een heel goed nieuw jaar,
Douwe.
new post wekt wel als je control+F5 indrukt
En een verversingsprobleem. (Ed zag zelfs zijn inlogstatus niet wijzigen)
Wat is er gedaan?
Wat kunnen we er nog aan doen?
Zoeken met google levert me niet veel op voor het verversingsprobleem wat ik zelf kan c..q. wil doen. (weinig ervaring nog met vbulletin etc)
Ik vermoed ergens iets met de cookies EN de http headers en ik probeer nog wat verder...
Edit: Ik heb dit:
Add No-Cache HTTP Headers
Selecting yes will cause vBulletin to add no-cache HTTP headers. These are very effective, so adding them may cause server load to increase due to an increase in page requests.
op yes gezet.
Dat begrijp ik en dit is ook geen kritiek, maar juist om even samen te vatten wat er geprobeerd is en wat wel/niet effect heeft.
Dit om dubbele pogingen etc te voorkomen.
Wat mij betreft zie ik het editor probleem nog niet.
Wel nog het verversingsprobleem.
Dank en succes,
Douwe.
een witje.
Mooi dat werkt.
Wat ik nu gedaan heb is een alinea gemaakt d.m.v. een transparante afbeelding (185X12 pixels). Deze afbeelding is net zo breed als het berichten venster waardoor elke zin achter de afbeelding automatisch naar de volgende regel geschoven wordt, een geforceerde line break zeg maar.
Ik denk ook al dat ik weet waar nu het probleem zit. Ik heb bij al mijn browsers alle invoegtoepassingen uit staan waardoor ik dus een browser heb zonder meuk die zaken vertragen. Bovendien maak je je browser op die manier ook zeer veilig. Zo doe ik ook geen updates op de browsers. Probleem is echter dat als je update uitvoert op een forum dat deze update uit gaat van een recente browser met alle toeters en bellen en dat heb ik dus niet en dan gaat het mis.
Zo zit ik ook op andere fora en daar werkt alles perfect omdat deze niet steeds de nieuwste updates uitvoeren. Als het nu gaat over beveiligingsupdate dan zeg ik dat is goed maar blijf van de lay-out af want dan kan er van alles mis gaan zo blijkt.
Dat ik steeds blijf hameren op fouten in de software van dit forum is niet voor niets. Ik spreek regelmatig met mensen die ge